U bevindt zich hier:
donderdag, 23 februari 2012
 

   



Gerelateerd aan dit artikel
Europees onderzoek naar zorg dementerenden
In de meeste Europese landen, waaronder Nederland, is het beleid erop gericht om dementerende mensen zo lang mogelijk thuis te laten wonen. Het is echter de vraag of dat wel het beste... Lees verder...
Worden we dik van vet?
Vet heeft een negatief imago. De let op vet campagne heeft ons erg beïnvloed en we proberen alles wat vet bevat te mijden. We zijn er van overtuigd dat je van alles wat vet is dik... Lees verder...
Afvallen: eieren bij het ontbijt?
Eieren als bestanddeel van het ontbijt geven sneller verzadiging. Met als voordeel dat er in de uren die volgen niet snel de behoefte aan voedsel zal optreden. In een Amerikaans onderzoek... Lees verder...
Verse amandelen helpen tegen diabetes
Verse amandelen bieden een zekere mate van bescherming tegen diabetes type 2 en hart- en vaatziekten. Dat schrijven Amerikaanse onderzoekers in het Journal of the American College of... Lees verder...
Geen cola tijdens zwangerschap en bij kinderwens
Volgens zwangerschapsconsulente Diethild de Vries uit Almelo is cola slecht voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden. In cola zit fosforzuur en dat blokkeert volgens haar de opname... Lees verder...
Zoetekauw genetisch bepaald
Een gen dat helpt bij het verwerken van suiker, bepaalt ook hoeveel je naar suiker verlangt. Dit wordt in de online editie van Physiological Genomics door Canadese wetenschappers gemeld.... Lees verder...
Televisie op achtergrond is schadelijk voor kinderen
Als de tv constant aanstaat op de achtergrond, leren jongere kinderen niet om zich te concentreren. Ook wanneer ze niet veel aandacht besteden aan de tv, kan het toch hun ontwikkeling... Lees verder...
Net binnen gekomen
'Blauwe bessen goed voor de lijn'
Dat blauwe bessen gezond én een superfruit zijn, is al langer bekend. Uit nieuw onderzoek blijkt nu dat blauwe bessen ook goed zijn voor de lijn. Volgens... Lees verder...
Ook één biertje vergroot het risico op kanker
Eén biertje per dag is niet zo onschadelijk als vaak gedacht. Bijna een op de tien kankergevallen bij mannen en een op de 33 bij vrouwen wordt veroorzaakt... Lees verder...
'Xtc tast langetermijngeheugen aan'
Een weekend vol met drank, drugs en feesten klinkt misschien aanlokkelijk, maar wie langdurig speed of xtc gebruikt, kan uiteindelijk met geheugenproblemen en... Lees verder...
'Aardbeien eten voorkomt slokdarmkanker'
Het eten van aardbeien kan risicogevallen helpen bij het beschermen van zichzelf tegen slokdarmkanker. Dit blijkt uit een klein onderzoek aan de Ohio State... Lees verder...
Groepstherapie succesvol voor dikke kinderen
Kinderen met overgewicht kunnen in hun strijd tegen de kilo's veel baat hebben bij groepstherapie. Tijdens groepsessies valt meer succes te behalen dan wanneer... Lees verder...
Persoonlijk leefstijladvies en begeleiding effectief
Een persoonlijk leefstijladvies begeleiding door een praktijkondersteuner vanuit hun huisartspraktijk hebben effect. Mensen blijven op een stabiel gewicht... Lees verder...
Vrouwengezicht steeds mannelijker
De vrouwelijke schedel is niet meer wat hij geweest is, tenminste in Spanje en Portugal. Onderzoek laat zien dat de verschillen tussen de mannelijke en... Lees verder...


Laatste update: 23 februari 2012  © Copyright TotalCoach 2005 - 2011 | Disclaimer

Choose your language
Zoeken op
Laatste nieuws
Totaal

Bewegen

Voeding

Psyche

Afslanken

Zwangerschap

Overig

Lezershoek

Meestgelezen nieuws
Totaal
Bewegen
Voeding
Psyche
Afslanken
Zwangerschap
Overig
Lezershoek